Voimassa 05.09.2019 alkaen

 

Verkkokauppa

 

Delta X Oy , Y-tunnus: 3171434-8 , Näsilinnankatu 48 E, 33200 Tampere, +358 50 441 9004, support@insolution.fi myy tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hintoihin lisätään kassalla arvonlisävero. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

 

Tilaaminen

 

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja valitsemalla laskun tai maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

 

Maksaminen ja maksutavat

 

Lasku

 

Valittaessa maksutavaksi lasku, asiakas vahvistaa tilauksen verkkokaupan kassalla ja lasku toimitetaan pdf -tiedostona asiakkaan antamaan sähköpostiin. Asiakkaan täytyy käyttää laskussa annettuja maksutietoja tilauksen suorittamiseen. Tilauksen voi perua 24 tunnin kuluessa tilauksesta. Kun maksusuoritus kirjautuu järjestelmään tuotteet toimitetaan asiakkaan antamaan toimitusosoitteeseen.

 

 

Tilaus- ja maksuvahvistus

 

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus.

 

 

Toimitustavat ja -kulut

 

Tarjoamme kuluttoman toimituksen Suomessa.

 

Toimitusaika

 

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat varastosaldosta riippuen 2-4 viikkoa. Osa tuotteista voidaan lähettää suoraan tuotteen valmistajalta. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

 

Peruutusoikeus ja palautusehdot

 

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.

 

Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ole suoraan yhteydessä meihin.

 

 

Lunastamaton paketti

 

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Perimme maksun uudestaan lähetetyistä toimituksista.

 

 

Ongelmatilanteet

 

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa meille virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon.